Végre itt a jó idő, hétágra süt a nap, minden a természetbe és a vízpartra, na meg a hűs árnyékba szólítja az embert! Összegyűjtöttünk néhány szabadidős ötletet. A különböző mozgásformák jótékonyan hatnak keringésünk működésére és így akár a visszér-problémák megelőzésében is segítségünkre lehetnek.

Irány az erdő!

A nagy melegben nem csak tavaink mellett vár ránk enyhülés, hanem a nagy lombkoronák alatt  is. Megannyi csodás helyszín és túraútvonal várja a kirándulni vágyókat szerte az országban. A Természetjáró mobilos applikáció segítségével hossz, időtartam és nehézségi szint alapján is válogathatunk a túrák között.

Fitness a vízben

Bár a visszérbetegséggel küzdők panaszai a melegben gyakorta rosszabbodnak, nekik sem kell lemondaniuk a mozgásról, sőt! Az aquafitness kíméletesen javítja kondíciónkat, a sérülés veszélye nélkül. Egyre több szálloda és vízipark programkínálatában megtaláljuk ezt a kiváló mozgásformát.

Két keréken

Aki még nem próbálta, annak kötelező körbetekernie egyszer (sokszor) a Balatont vagy kistestvéreit, a Velencei-tavat és a Fertő tavat. Egészen más perspektívából látni ilyenkor a korábbról már ismert helyszíneket, nem is beszélve arról, hogy ha éppen úgy tartja kedvünk, szabadon tehetünk egy-egy kitérőt a kedvenc fagyizónkhoz/hekkesünkhöz.

Táncra fel!

Előszeretettel kelnek egybe nyáron a jegyespárok, ha pedig esküvő, akkor azt általában lagzi is követi. Nyugodtan engedjük el a napi gondokat és ropjuk a táncot hajnalig, sokkal jobb, mint bármelyik kardio edzés!

Görkori és teenager l’amour

Természetesen nem csak a tinik kiváltsága lehet a görkorcsolyázás, melynek számos előnye közül nyáron nem elhanyagolható, hogy feszesíti a combunk és a hátsónk, hozzájárulva ezzel a tökéletes bikini alakhoz. Ezen felül meglepő, de a vénáknak is jót tesz, mert pont a boka rögzítettsége miatt nagyobb izommunkával lehet elrugaszkodni a földtől és mozgást elérni. Már csak egy jó hosszú sétányt kell választanunk, hogy hódolhassunk szenvedélyünknek!

Scroll to Top